Stranice

Wednesday 23 February 2011

Gattuso ne ide u London. Boje se za njegovu sigurnost!

Gattuso iz sigurnosnih razloga neće putovati u London. Kaže da je UEFA uz pet utamica kazne ga mogla osuditi i na mjesec dana iza rešetaka.
Veznjak Milana,Gennaro Gattuso, otkrio je da neće ni putovati u London na revanš protiv Totenhema  u osmini finala Lige šampiona sljedećeg tjedna.

Ova dva tima sreli su se na ''san Siru'' prošlog tjedna, a slavili su ''Spursi'' sa 1:0 i tako su poljuljali ambicije ''rossonera''.

Gattuso je bio centralna figura utakmice, zbog sukoba sa Redknappovim pomoćnikom, Joeom Jordanom.

Dobio je  četiri utakmica suspenzije, računajući i jedan zbog žutih kartona.

''Volio bih sa momčadi otići  na White Heart Lane, ali su mi zabranili. Rekli su da bi me čekalo 37000 ljudi samo da me ošamare, tako da ostajem u Milanu'', kaže on i dodaje- ''Dobro je što uz mene nije bio Zlatan Ibrahimović kada je došlo do sukoba, jer da je bio u blizini, sve bi bilo nastavljeno. Kada sam prišao Jordanu on je skinuo naočale, kao da je bio spreman za tuču. Urlao je riječ na 'f' prema meni neprestano'', objasnio je Gattuso i rekao da je bilo puno podsmjeha na njegov račun.

''U tunelu mi je prišao Bassong, želio me isprovocirati i vrijeđao me. Smijao mi se i pozivao da se nađemo van stadiona', kaže Gattuso.

On je prokomentirao i kaznu koju je dobio od UEFA-e.

"Suspenzija? Mislim da je kazna preblaga, trebali su me poslati mjesec dana u zatvor", ironičan je bio Gattuso.

No comments :