Stranice

Tuesday 22 February 2011

Gattuso: ''Ma mogli su me strpati i u zatvor na mjesec dana!''

Milanov veznjak Gennaro Gattuso osvrnuo se na kaznu Disciplinske komisije Uefe zbog svog divljanja tijekom i nakon susreta protiv Tottenhama (pet utakmica kazne)
Na izvratnoj utakmici na White Hart Lineu bit će 37.00 0 navijača. Meni su savjetovali da ne idem na tu utakmicu jer bih se mogao vratiti s 37.000 šamara, rekao je Milanov veznjak Gennaro Gattuso.
Osvrnuo se Gatusso na svoje divljanje na prvoj utakmici osmine finala Lige prvaka protiv Tottenhama (0-1). Gattuso je cijelu utakmicu igrao kao da je pušten s lanca nakon dvije godine. Uspio se posvaditi s gotovo cijelom momčadi Tottenhama, a pomoćnog trenera Joea Jordana, u dva je navrata napao.
- Nisam se pokazao u dobrom svjetlu, ali meni je poštovanje iznimno važno. Kaznili su me s pet utakmica, mogli su me strpati i u zatvor na mjesec dana - rekao je Gattuso.
Pojasnio je i zašto je na kraju utakmice krenuo u konačni obračun.
- Geslo kojim se vodim jest poštuj druge i oni će poštivati tebe. Dobar sam momak, no nisam budala. Tijekom svih godina karijere nikoga nisam ozlijedio, a Jordan me je provocirao tako što je skinuo svoje naočale, dajući mi do znanja da je spreman na dvoboj, i psujući me - rekao je Gattuso.
U šaljivom tonu, menadžer Spursa Harry Redknapp rekao je da se Jordan spremao skinuti i zube. A tek tada bi postalo veselo za Gattusa.

No comments :