Stranice

Saturday 15 June 2013

Ambrosini: Odlazak iz Milana i nije takav šok

Donedavni kapetan Milana Massimo Ambrosini (36) s dozom gorčine je primio vijest da mu uprava Rossonera nema namjeru ponuditi novi ugovor. Tako je okončan njegov 18-godišnji boravak u klubu.

- Nije na meni da kažem da li je to prava odluka ili nije, ali ne može se opisati kao šokantna budući mi je ipak 36 godina. Čekao sam nekoliko dana prije nego li sam progovorio kako bi mi se razočaranje ipak malo sleglo. Volio bih da mi je odluka priopćena s malo više obzira, ali svejedno bih želio zahvaliti svima u klubu za posljednjih 18 godina – rekao je Ambrosini. 

Usprkos poznim godinama, talijanski defenzivni veznjak nema još namjeru objesiti "kopačke o klin", a interes za njegovim dovođenjem su navodno pokazali West Ham i neki klubovi iz MLS lige. 

- I dalje se smatram igračem i moja je namjera nastaviti igrati. 

U razdobolju provedenom u Milanu (od 1995.) Ambrosini je osvojio četiri "scudetta", dvije Lige prvaka i jedan Talijanski kup. 

No comments :