Stranice

Sunday 8 May 2011

Ibrahimović: 'Na dolasku sam obećao titulu!'

Do osamnaestog Scudetta Milan je došao nakon osvojenog boda u Rimu protiv Rome (0:0). Teoretski su crveno-crni postali prvaci.
Zlatan Ibrahimović je "čovjek za državne naslove", gdje god bi otišao donio bi klubu titulu prvaka te zemlje. Ovaj put je "žrtva" bio Milan, za kojeg je, uz Pata, postigao najviše pogodaka u tekućoj sezoni. Njih dvojica ukupno 28.

"Obećao sam naslov kada sam došao u Milan, to sam i ispunio. Na kraju sezone neki od nas će otići, no ja nisam u tom krugu. Ostat ću još dosta godina u Milanu. Nema razloga napustiti pobjedničku momčad kakva je Milanova", kazao je Ibrahimović.

Antonio Cassano, koji je ove sezone stigao na San Siru, pohvalio je švedskog napadača.

"Zlatan je prava zvijer, na terenu i izvan njega. Obožavam ga i jedva čekam da nas ponovo povede u uspjehe", istakao je Cassano.

No comments :