Stranice

Tuesday 3 May 2011

Flamini: ''Ronaldinho je najbolji igrač s kojim sam igrao!''


Francuz  je za jedan prestižni magazin otkrio tko je najbolji  nogometaš sa kojim je bio u timu na ''San Siru''. Lijepo mu je u Milanu. Veznjak Milana, Mathieu Flamini, izjavio je da je Ronaldinho, jedan od najboljih nogometaša sa kojim je zajedno igrao za milanskog velikana.
''Najbolji sa kojim sam ovdje igrao je Ronaldinho. On je stvarno impresivan, strašan igrač'', rekao je Flamini za GQ magazin. Tko je 'najluđi' ? ''Zlatan Ibrahimović'', kao iz topa će Francuz. Flamini je na pragu osvajanja Scudetta sa Milanom. Odigrao je znatan dio sezone i zadovoljan je svojim doprinosom timu.

''Imao sam prilike pokazati što mogu dati  ekipi. Kad imate povjerenje trenera, sve je mnogo lakše. Veoma sam sretan ovdje. Život u Milanu je dobar i osjećam se kao Talijan. Jedan od najboljih timova svijeta je bio pravi izbor za mene'', zaključio je Flamini.

No comments :