Stranice

Tuesday 3 May 2011

Seedorf: ''Klub mi još nije ponudio novi ugovor!''


Clarence Seedorf, iskusni veznjak Milana, nije siguran hoće li ostati na San Siru na kraju sezone. Ističe mu ugovor, a iz kluba, kako sam kaže, još ga nitko nije kontaktirao.
"Moja budućnost je još uvijek neizvjesna. Klub mi ništa nije ponudio. Još uvijek je rano govoriti hoću li ostati ili otići. To bi  trebali pitati Milanovog dopredsjednika Adriana Gallianija, kazao je Seedorf. Iskusni nizozemski veznjak na San Siro je stigao iz gradskog rivala Intera prije devet godina i od tada je odigrao više od 200 utakmica u dresu Rossonera.

"Uvijek sam davao sve od sebe za momčad. Ponosan sam što sam stranac koji je zabilježio najviše nastupa za Milan", dodao je on.

Ove sezone Seedorf je u Seriji A odigrao 27 utakmica i postigao tri gola. Milan je na pragu Scudetta, kojeg čeka od 2004. godine. Trenutno imaju osam bodova prednosti nad Interom, a do kraja je ostalo još tri kola.

1 comment :

Anonymous said...

bio je najbolji u drugom dijelu sezone, ali bi zelio da ode