Stranice

Sunday 3 April 2011

Leonardo ne zamjera navijačima Milana.


Trener Intera ne zamjera navijačima Milana na "toploj" dobrodošlici. Ne pridaje veliki značaj natpisima i povicima sa tribina. Sinoćnji derbi protiv Milana je bio prvi susret brazilskog trenera, Leonarda, sa svojim nekadašnjim timom i navijači Milana su za tu priliku spremili posebnu dobrodošlicu treneru Intera. Na tribinama je između ostalog bio postavljen veliki transparent koji biblijskom slikom posljednje večere predstavlja Leonarda kao Judu. Više nego jasna poruka navijača 'Rossonera'. Ipak, Leonardo im ne zamjera. "Ja poštujem navijače Milana. Sa njima sam doživio dosta lijepih trenutaka i ne sramim se ovoga što su sinoć napravili. Vidio sam i čuo dobrodošlicu koju su mi priredili i to mi ne smeta. I dalje poštujem navijače Milana!" istaknuo je Leonardo.

No comments :