Stranice

Saturday 13 July 2013

Ambrosini razočaran: Milan je moja prošlost

Ambrosini je poslije 17 godina na San Siru prešao ovog ljeta u Fiorentinu. Kaže da je razočaran ponašanjem direktora Milana. Postupa li se tako sa legendama kluba? Ambrosini  tvrdi da se raduje novom početku i da je zahvalan Fiorentini na pozivu i prilici, ali i otkriva da je razočaran ponašanjem direktora Milana.

"Uzbuđen sam, ovo je velika prilika za mene i želim se zahvaliti Fiorentini na novoj prilici.'' - rekao je Ambrosini.

"Milan? To je sada prošlost. Ja sam igrač Fiorentine i želim pričati samo o novom klubu. Priznajem da sam očekivao bolji odnos od direktora Milana, da me makar udostoje razgovora. Nakon što je sezona završena, razgovarao sam sa direktorima jednom i više nije bilo prilike da se razjasni situacija. Nisu me ni pozvali." - izjavio je očigledno povrijeđeni Ambrosini.

Massimo Ambrosini je proveo 18 godina u Milanu u koji je još 1995. došao iz Cesene kao 18-godišnjak. Sa Milanom je osvojio 4 titule, kao i 2 Lige prvaka i svakako da nije zaslužio takav tretman.

No comments :