Stranice

Sunday 2 September 2012

Pazzini: Morao sam doma uzeti loptu s utakmice


Nogometaš Milana Giampaolo Pazzini je bio junak utakmice 2. kola talijanske Serije A u kojoj je njegov novi klub Milan na gostovanju pobijedio Bolognu 3-1... 

Pazzini je ovog ljeta iz Intera došao u Milan, a na ovom je ogledu postigao sva tri pogotka. Iako je izašao s travnjaka malo prije kraja ogleda, uspio je doći do lopte s kojom se igralo, te ju je uzeo doma kao suvenir. Ova tri pogotka su bili znak. Morao sam doći do lopte. Mora biti kod mene doma, jer mi ovo mnogo znači. Ovi golovi su za mene, ali i sve one koji su vjerovali u mene - govorio je Pazzini nakon ogleda, uz dodatak: 

- Također, varaju se svi oni koji otpisuju Milan iz borbe za "scudetto". Borit ćemo se za to - poručio je povremeni talijanski reprezentativac. 

Inače, na ovoj su utakmici za Milan debitirala i nedavna dva pojačanja. Tijekom nastavka u utakmicu su ušli Nigel de Jong i Bojan Krkić. 

No comments :