Stranice

Thursday 25 August 2011

Aquilani: 'Učinit ću sve da dobijem povjerenje kluba!'

Alberto Aquilani spreman je za novi izazov u karijeri. Talijanski veznjak uskoro bi trebao i službeno postati novi član Milana, kao posuđen igrač Liverpoola.

Aquilani smatra da je dolazak na San Siro napredak u njegovoj karijeri i spreman je dati sve od sebe kako bi zaradio povjerenje kluba.

"Drago mi je da sam ovdje. Ovo je napredak u mojoj karijeri. Došao sam u Milan napraviti dobre stvari. Različitih sam karakteristika od Pirla, ali to je odgovornost za mene. Vjerujem da mogu igrati na svim pozicijama u veznom redu" - rekao je Aquilani.

Milan će imati pravo otkupiti Aquilanijev ugovor od Liverpoola na kraju sezone, ukoliko talijanski veznjak u ovoj sezoni nastupi za Rossonere 25 puta.

"Klauzula od 25 nastupa? To nije problem za mene, ali ja ne razmišljam o tome. Učinit ću sve što je moguće da dobijem povjerenje kluba" - dodao je talijanski veznjak.

No comments :