Stranice

Saturday 2 July 2011

De Laurentis: "Inter će imati prednost u odnosu na Milan u slučaju kupovine Hamšika"

Predsjednik Napolija Aurelio De Laurentiis je rekao novinarima kako će u slučaju da jednog dana odluči prodati slovačkog reprezentativca Mareka Hamšika u najboljoj poziciji za njegovo dovođenje biti milanski Intera. 

Slovak je javno izrazio svoju želju da preseli u redove Milana, ali De Laurentis tvrdi kako puno više izgleda za njegovo dovođenje ima njihov gradski rival.

"Njegova cijena je 100 milijuna eura. Osim toga, ako doista budem želio prodati Hamšika, radije ću ga prodati Interu nego Milanu. Adriano Galliani me nikada nije pitao ništa o njemu, dok Massimo Moratti jeste i bio je jako pristojan pri tome. On me je prije tri godine pitao za Hamšika, a prije dva mjeseca me je pitao je li se išta promijenilo. Rekao sam da nije, ali bio sam impresioniran njegovim ponašanjem. Obećao sam Morattiju da će Inter imati svojevrsnu moralnu prednost ukoliko se nešto promijeni." rekao je De Laurentis. 

No comments :