Stranice

Tuesday, 28 June 2011

Rasprava: Kako Vam se sviđa blog? Što bi maknuli, promijenili, dodali?

Skoro je godina dana otkad je osnovan ovaj blog - s namjerom ujedinjena svih navijača Milana iz Hrvatske, ali i šireg regiona. Krajem srpnja 2010. počeo sam sa pisanjem postova, što se više bližila jesen, zapostavio sam blog, na kojem sam opet počeo pisati početkom ove godine i od onda ne stajem sa radom. 
Kao što naslov kaže, zamislio sam da u komentare na ovaj post napišete kritike i primjedbe na blog i rad na njemu. Što Vam se sviđa, a što ne, što bi promijenili, što ostavili isto, a što dodali kako bi blog postao još bolji. 
                                                                                
                                                                        'S ljubavlju' admin bloga :D 

4 comments :

Burek007 said...

Dodao chat :D

Anonymous said...

svakodnevno pratim ovaj blog jer me zanimaju informacije o mom/našem najdražem klubu!!!!to je jedini blog na hrvatskom o milanu koji pratim i ok mi je!!!!nema nekih primjedbe,eventualno par sugestija!!!!npr.mislim da bi bilo ok da se i neke bitne informacije o milanovim največim konkurentima isto nađu na blogu i u prvenstvu i u ligi prvaka(naravno to sad ne moraju biti detalji detalja ali neke kljucne stvari da se ubace ne bi bilo na odmet),za nas mlađe navijaće bilo bi po meni interesantno da ako ti ko admin imaš negdje izvor informacija zagrebeš nekih 20-tak godina u prošlost pa nam pribaviš informacije o igračima,ekipama koje su u to doba igrale!!!prvenstveno mislim da mi hrvati volimo taj milan prvenstveno radi bobana dok je igrao pa smo ga tako i dalje počeli pratiti(to mislim na sebe i na uži krug ljudi koje znam a da prate milan ako ništa drugo!!!)............da se sadašnji igraći koji igraju u milanu malo predstave iz bliže ili daljnje njihove prošlosti.......................evo to je ovak na brzinu!!!puno sreče i strpljenja u daljnjem radu želim!!!!Forza Milan i Hrvatska!!!!!

Lonic said...

trudimo se da svakog igraca koji potpise za milan sto je moguce vise opisemo i predstvimo,a sto se tice tih stvar od prososti,mislim da je trenutno malo kompliciano to objavljivati na blogu,imas jednostavno a google ukucas ac miln wiki i pisat ce ti dostainformacija po generacijama ac milana...

AC Milan said...

pozdrav,ovdije administrator AC Milan Fan Stranica..www.acmilan-fans.co.nr...design vam je super i sve vam je cool....ako vam zatreba chat na usluzi sam vam..samo ostavite poruku na mom chatu www.acmilan-fans.co.nr ! :DD