Stranice

Sunday 24 April 2011

Neymar: Serija A? Tko zna što donosi budućnost

Brazilski nogometaš Neymar, 19-godišnja zvijezda svjetskog nogometa, kaže da se ne zamara s ljetnim prijelaznim rokom, iako mnogi smatraju da će on biti jedna od najzanimljivijih protagonista istog... 

Mladi napadač Santosa i brazilske reprezentacije svojim je velikim predstavama stigao na radar najvećih klubova kao što su Barcelona, Chelsea ili Juventus proteklih mjeseci...

- Serija A? Tko zna što mi donosi budućnost, sve je u Božjim rukama. Stvarno ne znam što će se događati u lipnju. Moj fokus usmjeren je na Copa Americu. Moram igrati na najvišoj razini ako želim izboriti mjesto u reprezentaciji - izjavio je Neymar za talijanski Sky Sport.

Neymar je već sada među najbolje plaćenim nogometašima u Brazilu.

- Drago mi je da je moj rad na cijeni. Lijepo mi je igrati s mojim suigračima u Santosu i nadam se da ćemo ostati na okupu, te da ćemo i dalje igrati zajedno. No, budućnost svih nas često ne ovisi o našim željama - konstatirao je Neymar. 

No comments :