Stranice

Friday 22 April 2011

Ganso: 'Moja budućnost je u Italiji!' ; Galliani: 'Još nismo poslali službenu ponudu!'

Igrač Santosa i brazilske reprezentacije - Paulo Henryque Ganso komentirao je nastavak i budućnost svoje karijere, te je rekao kako će nakon Brazila, sigurno igrati u Italiji, no da još nije siguran koji će to klub biti. 


''Milan ili Inter? To još uvijek ne znam. Znam samo da ću sigurno nastaviti karijeru u Italiji. Milan me želi dovesti? Sretan sam zbog toga. Mislim da bih mogao biti koristan igrač i za Milan i za Inter. Mogao bih napredovati, razvijati se i pomoći klubu da osvoji što više trofeja. Robinho i Thiago Silva me često pozivaju u Milan. Leonardo? Cijeni me kao igrača i kao osobu. Još uvijek ne znam gdje ću igrati sljedeće godine, vidjet ćemo.'' - rekao je Ganso za Sky Sport 24.


Adriano Galliani je izjavio: ''Ganso je igrač Santosa. Još nismo poslali nikakvu ponudu za njega.''

No comments :