Stranice

Saturday 26 March 2011

Thiago Silva: ''Ne bojim se Intera, Pato će odlučiti derbi!''

Zlatan Ibrahimović neće igrati derbi protiv Intera.
''Za nas je to veliki nedostatak, teško ćemo ga zamijeniti. Ibra je pobjednik, on donosi razliku. Igrač je kojeg se teško može zamijeniti.''


Netko će zabiti gol? 
''Kladim se da će Pato zabiti. On će odlučiti derbi u našu korist. Nažalost ne može igrati za reprezentaciju ovaj tjedan zbog ozljede koljena, no bit će spreman brzo. Pato će zamijeniti Ibru i nećemo požaliti!''


Hoće li derbi odlučiti u utrci za prvaka? 
''Želim pobijediti Inter! Nakon toga ćemo kalkulirati i razmišljati o bodovnom stanju. Svi govore o dvoboju između Milana i Intera. No, ja kažem:'Pazite se Napolija!' -Mazzarrijeva momčad je vrlo opasna.''


Koga se najviše bojite od igrača Intera? 
''Ne volim riječ strah. Ne bojim se nikog od Interovih igrača!''


Na kojeg protivnika ćete morati obratiti najviše pozornosti?
''Na Eta! On je vrlo opasan igrač. Ima brzinu, snagu, osjećaj za gol....A nakon njega tu je i Sneijder. Znate li zašto? Zato što ima nevjerovatne slobodne udarce. To je vrlo važno oružje za Inter.''


Leonardo će u derbiju biti na suprotnoj strani.
''Leonardu dugujem puno toga. On je vrlo važan faktor u mojoj karijeri. Sad ću Vam reći malu tajnu. 
Prije potpisivanja s Milanom, bio sam u pregovorima s Interom. Leonardo me počeo zvati na telefon. Govorio je o momčadi, Milanellu i mojoj budućnosti. Nekoliko tjedana nakon toga 'zatvorio sam vrata' s Interom i potpisao za Milan!'' 


Nešto slično sad radi i sa Gansom? 
''Nažalost, bit će teško odgovoriti Gansa od potpisivanja s Interom, zbog Leonarda koji je sad tamo. Uvijek govori prave i odabrane riječi.'' 


Tko će zabiti u derbiju?
''Možda zabijem baš ja! Možda iznenadim Julia Cesara, iz nekog prekida, udarcem glavom? Ovo je moj izazov Interu.''

No comments :