Stranice

Thursday 24 February 2011

Ibrahimović opet napao Guardiolu!


Švedski nogometaš Zlatan Ibrahimović neslavno je završio s kratkom erom boravka u Barceloni. Igrao je tamo tek jednu sezonu i vratio se u poznato okruženje, u talijansku Seriju A (Milan)... 



Unatoč brzom odlasku, Ibrahimović nije bio loš u Barceloni - postigao je 16 pogodaka u Primeri, četiri u Ligi prvaka i jedan u Kupu kralja (ukupno 21). Sve je to napravio tijekom 44 odigrane utakmice, a izračunati prosjek je bio takav da je po utakmici zabijao 0.48 gola. No, odnos s trenerom 

Josepom Guardiolom nikako nije bio pozitivan, na što su obojica već ranije ukazala u svojim izjavama. 

Ibrahimović je, pak, opet imao potrebe progovoriti: 

- Apsolutno ni s kim u Barceloni nisam imao problema, samo s tim filozofom Guardiolom - rekao je Ibrahimović i objasnio još jednom: 

- On nije nikakav motivator. Dok sam igrao za Mourinha, bio sam spreman poginuti ili ubiti na terenu. Na to me Jose natjerao i bila mi je čast biti takav. Kod Guardiole se igrao dobar nogomet, ali nije ništa mijenjao makar je u momčad doveo igrača kojeg je klub platio 70 milijuna eura. Pa nećete valjda toliko platiti igraču i slati ga na travnjak da gleda ptice po drveću. 

Dotaknuo se Šveđanin i svog nekadašnjeg kluba Intera. 

- Ne mogu reći niti jednu ružnu riječ na račun Intera jer sam tamo proveo sjajne trenutke, ali moram biti iskren i reći da je Milan važniji klub. Brzo sam to osjetio tijekom ove sezone. 

No comments :