Stranice

Sunday 27 February 2011

Allegri: Ovo je borba za naslov; Mazzari: Milan je samo jedna utakmicu u nizu

U ponedjeljak će derbi-utakmicu 27. kola talijanskog nogometnog prvenstva odigrati Milan i Napoli. Susret se s početkom u 20.45 sati igra na San Siru... 


Trenutačno stanje na ljestvici reći će da u ogled domaćin ulazi s tri boda više u odnosu na drugoplasirani Napoli, ali i otkriti da Inter sa samo pet bodova manje od "rossonera" iz prikrajka čeka rasplet te utakmice. Za njih bio najbolji ishod bio podjela bodova kojom bi se ponovno, u potpunosti, umiješali u borbu za obranu naslova koji je njihovo vlasništvo. 
- Bez obzira na to koliko se Napoli trudi to demantirati, ovo je utakmica za naslov - veli Massimiliano Allegri, šef struke Milanove momčadi. 


Zanimljivo, obojica trenera su iz Livorna, no temperamentom nisu nalik. 


- Walter Mazzarri se voli izraziti na način na koji ja to ne činim. Mislim da nije uvijek potrebno vikati i ljutiti se, postoji više načina za iskazati autoritet - dodaje Allegri. 


Mazzari, pak, kaže: 


- Mediji me vole napadati, a unatoč tome, i bez da nam itko čini usluge, mi smo u borbi za naslov najbolje talijanske nogometne momčadi. Allegri priča gluposti, utakmica protiv Milana nosi tri boda, nije to nikakav finale. Pred nama je nakon te još dvanaest utakmica za naslov. 


- Budući da dobro guram na Napolijevoj klupi traže se drugi načini da me se napada. Optužen sam da cvilim, a nikada u životu nisam se potužio. Milan i Inter nemaju razloga žaliti se na suce i to samo zato što znaju da im je potrebno samo izaći na teren i čekati da dvojbene odluke odu na njihovu stranu. 

No comments :