Stranice

Thursday 19 August 2010

Boateng:"Možemo osvojiti sve!"


Kevin Prince Boateng je davao svoje prve izjave u Milanellu. Napokon je završena 'sapunica' oko njegova dolaska u Milan iz Genove na posudbu, ganski internacionalac je o tome govorio za La Gazzeta delo Sport. "Igrati u ovom klubu bio je moj san, i sada sam taj san ostvario. Znao sam da dolazim u klub koji je jedan od najboljih na svijetu, Milan je prvi, a dalje Barcelona,Real Madrid itd...
Baoteng se pridružio Genovi nakon igranja u Portsomuthu i engleskom Premiershipu.
"Engleska liga je jedna od najboljih liga, kao i Talijanska, tako da neću imati problema s prilagodbom."-rekao je Boateng.


"Milan ima odlične igrače, tako da nemam se čega bojati, moj cilj je pomoći ovoj ekipi da igra dobro, a nadam se da ću dobiti priliku dokazati svoju vrijednost."
Milan uvijek cilja na Ligu Prvaka. "Da, za klub te veličine to je normalno, cilj je osvojiti LP."-Boateng je nastavio o snazi Milana, o sebi, te o borbi sa Interom.
"Kvalitta Milana je tako visoka da mislim da možemo osvojiti sve, Inter? Oni su favoriti, ali ja imam jednostavnu filozofiju, utakmica traje 90 minuta, i u tih 90 minuta sve je moguče, isto se odnosi i na prvenstvo."

Boateng je na neki način 'Bad Boy'. O tom 'problemu' novi veznjak Milana govori: "Ja sam normalni 23-godišnjak, koji voli igrati nogomet, znam da imam tu reputaciju, zato Vam želim reći jednu stvar: Sudite me po onome što ostvarujem na terenu, prošlost je prošlost, a ja trenutno razmišljam o tome što ću ostvariti u Milanu."

"Moji idoli?-Pa, prije su to bili Zidane, Rivaldo & Ronaldo, a danas je to Ronaldinho! Ne mogu vjerovati da je on sada moj suigrač."-zaključio je Prince.

No comments :