Stranice

Saturday 6 July 2013

Balotelli: Volio bih da Zlatan dođe

Mario Balotelli, prvi napadač talijanske reprezentacije, kaže kako je nagovarao Carlosa Teveza, bivšeg suigrača iz Manchester Cityja, da mu se priključi u AC Milanu. No, Argentinac je otišao u Juventus.

Slijedio je 29-godišnji Tevez put Robinha, Nigela de Jonga i Balotellija, igrača koji su iz Manchester Cityja otišli u Seriju A. No, za razliku od trojice spomenutih, koji su se skrasili u Milanu, Tevez je odabrao Juventus. 

- Mi imamo jaku momčad, ali za europske utakmice nam trebaju pojačanja. Volio bih kada bi moj klub potpisao Zlatana Ibrahimovića – započeo je Balotelli u izjavi za Sportmediaset. 

- Ne bojim se Juventusa. Poštujem sve klubove ali se nikoga ne bojim. Carlos Tevez je moj prijatelj, rekao sam mu da dođe u Milan, ali me nije poslušao i završio je u Juventusu. 

Balotelli je istaknuo kako mu je drago što će Stephan El Shaarawy vjerojatno ostati u Milanu i nakon ovog ljeta. Dodao je kako on osobno ne namjerava ''dignuti sidro'' sa San Sira… 

- Poslao sam poruku Stephanu i pitao ga kako je prošao sastanak s Adrianom Gallianijem. Odgovorio mi je da ostaje u klubu, a ja sam mu poručio da je dobro odradio tu priču. Drago mi je da nije na prodaju, ali u nogometu nikad ne znate što se može dogoditi. 

- Što se mene tiče, Milan je momčad koja je u mom srcu, dobar klub s puno navijača. Dobro se osjećam u tom klubu i zasad ću ostati, a jednog dana, vidjet ćemo što će biti.

No comments :