Stranice

Thursday 30 August 2012

Krkić: Guardiola bi volio doći u Milan


Milan je predstavio napadačko pojačanje za tekuću sezonu. Dres Rossonera nosit će mladi Bojan Krkić koji dolazi iz Rome, a na predstavljanju novinarima "ubacio je bubu u uho" izjavom kako Pep Guardiola želi doći u Milan... 

Nakon odlaska Zlatana Ibrahimovića, Milan je ostao prilično tanak u napadu stoga se odlučio na dovođenje još jednog napadača. Odluka je pala na Bojana Krkića koji je prošle sezone nosio dres Rome. 

Krkić je u četvrtak predstavljen u Milanu gdje je stigao nakon posudbe u Romi. 

"Želio bih u Milanu dokazati da sam dobar igrač i nakon toga ostati na San Siru. U Romi sam igrao malo, a Milan je za mene korak naprijed u karijeri. Ovdje dolazim sa željom ostanka i nakon posudbe", rekao je Krkić koji je još uvijek pod ugovor s Barcelonom. 

Što se tiče Barcelone i njezinog bivšeg trenera, Krkić je na predstavljanju medijima dodao kako Pep Guardiola ne bi imao ništa protiv dolaska u Milan. 

"Nisam se baš s njim čuo, ali mi je na Camp Nouu rečeno da bi Guardiola volio preuzeti Milan, Naravno, ne smijem reći tko mi je to rekao", dodao je Krkić koji je naglasio kako je Barcelona napravila puno za njegov razvoj. "Sve što znam naučio sam u Barceloni. Četiri godine sam igrao s najboljim igračima i puno mi je pomoglo igranje uz Messija, Iniestu i Xavija." 

No comments :