Stranice

Tuesday 10 July 2012

Nesta nastavlja karijeru u Kanadi!



Talijanski 36-godišnji obrambeni nogometaš Alessandro Nesta, dosadašnji igrač AC Milana, potpisao je ugovor s Montreal Impactom, momčadi iz američko-kanadske profesionalne lige (MLS)... 


Detalji ugovora nisu obznanjeni, ali je poznato da Nesta neće imati status igrača koji smije probiti maksimum unutar zadanog ligaškog ''salary capa''. 


- Jako sam sretan što sam ovdje. Nakon što sam došao pogledati mog prijatelja Marca di Vaija u njegovoj prvoj utakmici za Montreal, upoznao sam neke sjajne ljude u ovome klubu. Svidjelo mi se što sam vidio i shvatio sam da je Montreal klub u kojem želim nastaviti karijeru. Imao sam neke ponude za nastavak u Europi, ali želio sam doći u MLS ligu – rekao je Nesta, koji će u Impactu nositi dres s brojem 14. 


Nesta je bio član Lazija od 1993. do 2002. godine, nakon čega je 10 godina igrao za Milan. Upisao je 78 nastupa u dresu talijanske reprezentacije, za koju nije postigao niti jedan pogodak. 

No comments :