Stranice

Thursday 19 July 2012

Džeko: Ne dolazim u Milan!


Napadač engleskog prvaka i reprezentativac BiH - Edin Džeko odbacio je nagađanja o transferu u Milan. 


Džeku se već neko vrijeme povezuje sa dolaskom u Milan, a prije nekoliko dana Sead Sušić je izjavio kako je mogućnost Džekina transfera u Milan 70%. 


''Moj agent Irfan Redžepagić i ja ne tražimo odlazak iz Manchestera. Fokusiran sam samo na Manchester City i nije me briga za medijska nagađanja, posebice kad to dolazi od ljudi koji nemaju veze sa mnom (Sead Sušić op.a. ) Nakon novih nagađanja o mom odlasku iz Engleske, te izjava nekih osoba koji se predstavljaju kao moji agenti, želio bi obavijestiti javnost da nisam pregovarao sa Milanom'' - objavio je Džeko na svojoj službenoj web stranici.


Iz Citya je također objavljeno kako igrač ne traži transfer.
'' Klub ne zna ništa o gospodinu Sušiću, niti mu je dao dozvolu da govori o odlasku Džeke, koji ostaje igrač Manchester Citya.'' - izjavio je glasnogovornik kluba sa Etihada.


Rossoneri su trenutno u potrazi za igračem koji će popuniti rupu u napadu nakon odlaska Ibrahimovića u PSG.

No comments :