Stranice

Thursday 1 September 2011

'Mister X je Aquilani, Mister Y je ostao u Madridu!'

Prijelazni rok je završen, a Milan je dobro iskoristio zadnji dan, te jeftino doveo povremenog talijanskog reprezentativca Italije, Antonia Nocerina, za samo milijun eura iz Palerma. (500 tisuća eura + Ricardo Ferreira na posudbi u Palermu) Bila je to 'dobra prilika' kako kaže Galliani. 


Nocerino je sa 'Rossonerima' potpisao ugovor na pet godina, a Galliani je medijima objasnio kako ga je doveo u Milan zadnjeg dana prijelaznog roka.


''Jučer sam bio u uredu, netko mi je spomenuo ovu mogućnost. Brzo sam otišao u obližnji hotel i dogovorio transfer, nisam to ni sam očekivao.'' 


''Nakon 25 godina u Milanu, svjestan sam da su rezultati na terenu, odraz aktivnosti na tržištu. Rezultate nećemo vidjeti odmah, nego tek u svibnju sljedeće godine, krajem sezone. Mister X je ovdje, to je Alberto Aquilani! Mister Y je stranac koji je ostao u Madridu.'' - zaključio je Galliani.


'Rossonere' su ovo ljeto povezivali sa Lassanom Diarrom i Kakom.

No comments :