Stranice

Thursday 11 August 2011

'Još niste vidjeli pravog Cassana!'

Poslije odlične partije protiv Španjolske u kojoj je sa kapetanskom trakom na ruci poveo svoj tim do pobjede u svom rodnom gradu, Antonio obećava da nije završio i da će javnost tek vidjeti pravog Cassana.
Izgleda da priče o njegovom potencijalnom odlasku iz Milana ne utječu na reprezentativca Italije, Antonija Cassana, koji je u prijateljskoj utakmici protiv Španjolske podsjetio na svoje najbolje dane i pokazao da itekako nije zaboravio igrati.

Na stadionu u Bariju, svom rodnom gradu, Cassano je opravdao kapetansku traku i pružio odličnu partiju u pobjedi svog tima nad svjetskim i europskim prvacima sa 2-1.
“Odigrao sam dobru utakmicu i slažem se sa izbornikom Prandellijem da je ovo bila najbolja utakmica koju sam odigrao za Italiju!”

"Naglasit ću da nisam završio, da imam još dosta toga za pokazati u nogometu, bez obzira što me ljudi kritiziraju jer imam 2-3 kile viška. Kada igram dobro, svi me hvale, a čim malo ispadnem iz forme svi pohrle sa izjavama kako sam završio i kako više ne znam igrati. Dokazat ću suprotno!” - izjavio je Cassano.

Fantantonio ističe da mu je posebno bilo drago jer je utakmica igrana u njegovom rodnom gradu.

“Veoma mi je drago što se utakmica igrala u Bariju. Osjećao sam se nevjerojatno. To su moji ljudi, oni su u mom srcu i ja ih nikada neću zaboraviti. Čim sam stigao u Bari, preplavile su me emocije i moram reći da dugujem veliku zahvalnost ljudima iz mog rodnog grada.”- naglašava Cassano.

Iako je trenutno četvrti 'pick' u napadu Milana, dobra predstava u prijateljskom susretu protiv 'Furije' mogla bi mu otvoriti vrata igranja u prvom sastavu Maxa Allegrija.

No comments :