Stranice

Monday 15 August 2011

Ibra: 'Trebamo još nekoliko igrača, no i sad smo jaki!'

'Veoma sam sretan ovdje. Prošle godine ja i Robinho smo stigli pred kraj prijelaznog roka i nismo imali vremena trenirati sa svojim suigračima. Ovog puta smo u najboljoj formi i nismo inferiorni u odnosu na ostale. Moj dolazak iz Barce je bio važan, jer sam morao dokazati da sam 'još uvijek živ.' Bilo je puno pritiska na mene'' -rekao je Ibra.

''I trener Allegri je stigao kasno, tako da je za sve nas to bilo novo iskustvo. Situacija se radikalno promijenila ovog ljeta'' -istaknuo je Ibra.

Ibrahimović je sinoć sa ekipom igrao protiv svog bivšeg kluba, Malmoa. Odlično je odigrao Cassano.

''Antonio je sjajan igrač i fantastičan suigrač, sa kojim se baš slažem. Puno razgovaramo i iskreno se nadam da će ostati kod nas. Ipak, ako netko nije sretan, onda nems drugog izlaza. Vidjet ćemo što će biti. Iz mog kuta gledanja, treba nam još nekoliko igrača. Prijelazni rok nije završen i sve je moguće, ali i sada se Milan nema čega bojati.'' - rekao je Zlatan.

Anži Mahačkala ponudila je 20 milijuna eura Samuelu Eto'u po sezoni.
''Ne mogu suditi, ali svakog bi zagolicao toliki novac. Ako Inter izgubi Eto'a, izgubit će dosta na kvaliteti. On je jedan od najboljih na svijetu. Da li bih ja prihvatio ponudu iz Rusije? Sretan sam ovdje, tako da ne bih. Nadam se da nikad neću primiti takvu ponudu'' - zaključio je švedski reprezentativac.

No comments :