Stranice

Tuesday 23 August 2011

El Shaarawy: 'Sviđa mi se u Milanu!'

Mladi El Shaarawy, ovog je ljeta nažalost imao više vremena za intervjue i razgovore s novinarima, nego za utakmice, mladi Talijan egipatskih korijena već dulje vremena vuče ozljedu koljena, a navijači 'Rossonera' žale što na djelu nisu vidjeli pojačanje od 10 milijuna eura.

El Shaarawy radi na što bržem povratku na teren, te govori kako je impresioniran i zadovoljan okruženjem u Milanu.

'' Dobro sam. Vraćam se za tjedan do dva tjedna. Oduševljen sam susretljivošću svih velikana u ekipi Milana, na primjer Seedorf i kapetan Ambrosini.''

'' Volim provoditi vrijeme u Milanellu, sviđa mi se tu, ovo je okruženje drugačije od ostalih, u kojima sam prije boravio. Sretan sam ovdje!'' - zaključio je 'El Faraone'


No comments :