Stranice

Sunday 28 August 2011

Aquilani: 'Sretan sam, jedva čekam početak sezone!'

Aquilani je sredinom prošlog tjedna stigao u Milan, te već odradio nekoliko treninga sa novom ekipom. No, svoj debi će morati malo pričekati, pošto je početak Serie A odgođen zbog štrajka, a u vrijeme prijateljske utakmice Milana protiv Calcio Coma, Aquilani će boraviti sa reprezentacijom Italije.

''Sretan sam što sam ovdje i jedva čekam svoj prvi nastup u dresu Milana. Igranje za klub kao što je Milan nije omogućeno svakom, ovo je velika šansa za mene. Ovdje ima puno igrača koje znam iz reprezentacije, ili iz Rome, to su odlični igrači. Sad je sve na meni, ne želim iznevjeriti navijače, a zato ću se potruditi da upadnem u prvi sastav.'' - zaključio je Aquilani.

'' Milanov način igre mi odgovara. Mogu igrati na više pozicija u veznom redu, gdje god me trener Allegri postavi.'' - dodao je 'Aqua.'

No comments :