Stranice

Sunday 31 July 2011

Vila optužio Allegrija!


Didac Vila, lijevi bek Milana, rekao je da mu Massimiliano Allegri nikada nije vjerovao i da nije bio u njegovim planovima.

Vila je došao u januaru iz Espanyola, ali nije imao priliku da dokaže svoje kvalitete. Odigrao je samo susret protiv Udinesea, u posljednjem kolu Serije A.

"Moja prva iskustva i Italiji nisu dobra. Problem nije nedostatak igre. Trener mi nikada nije vjerovao. Nisam bio dio njegovih planova od početka, što nije normalno", rekao je Vila.

Mladom lijevom beku se ne sviđa kako ga tretira Allegri, ali ima veoma dobre odnose sa Adrianom Gallianijem koji ga je doveo na San Siro.

"Galliani je veoma mirna osoba, koja ima veliko pouzdanje u mene. Uvijek mi je govorio da budem srpljiv. Moj odnos s njim i njegovim sinom je veoma dobar", dodao je Vila.

No comments :