Stranice

Wednesday 13 July 2011

Pastore: 'Sviđa mi se Milan!'

Argentinac Javier Pastore poručio je kako neće ostati u Palermu sljedeće sezone, te je dao naslutiti da bi mogao preći u redove aktualnog talijanskog prvaka Milana. Iako je Palermo dosad uspijevao zadržati Pastorea, čini se da će Argentinac u ljetnom prijelaznom roku ipak napustiti Siciliju. To je i sam potvrdio u razgovoru za La Gazzettu dello Sport.
"Moji menadžeri su na poslu. Mislim da mogu kazati kako sljedeće sezone neću igrati u Palermu. Neće biti lako prerezati pupčanu vrpcu. Predsjednik Zamparini mi je poput oca i Palermo je promijenio moj život" - rekao je Pastore koji je trenutno na reprezentativnoj dužnosti, odnosno na Copa Americi s 'Gaučosima.'

Njegova želja je da ostane na poluotoku, iako je bilo interesa velikih klubova iz inozemstva.
"Radije bih ostao u Italiji. Ne bih krenuo ispočetka u drugom svijetu nogometa. Usavršio sam se u talijanskom nogometu".

Kada je u pitanju nova destinacija, Pastoreu se sviđa Milan.
"Sviđa mi se Milan. Osvojili su naslov prvaka i imaju velike ambicije. Naravno, ostavit ću Palermo samo kako bih prešao u veću momčad. Tu je i Inter. Menadžer mi je rekao da se za mene zanima četiri do pet klubova. Roma? Razgovarao sam s mojim prijateljem Nicolasom Burdissom, no to trenutno nije opcija za mene"; kazao je na kraju 22-godišnjak.

No comments :