Stranice

Friday 22 July 2011

'Nole po Roland Garros, Milan po Ligu prvaka!'

Đoković je prvi put u posjeti trening kampu Milana.

"Upoznao sam igrače, ali nikada nisam bio ovdje. Eto, na neki način sam ispunio san" - rekao je Nole talijanskim medijima.

Osvajač Wimbledona dodao je da je veoma sretan i da navija za najbolji klub na svijetu.

"Milan nema premca, dogovorio sam se sa Ibrom. Sljedećeg proljeća osvojit ću Roland Garros ,a Milan će postati prvak Europe" - otkriva Đoković 'pakt' sa Zlatanom Ibrahimovićem.

Ove su se zime u Dubaiju dogovorili da Nole osvoji Wimbledon, a da Milan uzme dugo čekanu titulu u Italiji.

Kako je uopće Nole počeo navijati za Milan?

"Od malih nogu sam 'Rossonero' zahvaljujući ocu. On je veliki navijač Milana pa je to prenio na mene.'' - otkrio je Novak.

Tko mu je idol?

"Ibrahimović, naravno. Volim sve igrače, Pata, Cassana, Robinha, ali i legende kakvi su Nesta, Inzaghi, Rino Gattuso i Ambrosini. Mnogo očekujem ove sezone od ekipe, nadam se novim trofejima" - završio je Đoković.

No comments :