Stranice

Friday 15 July 2011

Mexes: 'Odabrao sam Milan ispred Real Madrida!'

- Svi moji bivši suigrači iz Rome ostat će zauvijek u mom srcu i nikada neću zaboraviti Rim i njegove navijače – rekao je na početku presice Mexes.
- Proveo sam sedam predivnih godina u Romi i zahvaljujući tome sam izborio priliku da nastupim za ovako veliki klub kao što je Milan, koji sam odabrao ispred Real Madrida. Baš kao što sam prije sedam godina odabrao Romu ispred Manchester Uniteda. Ovo je moja prilika da zaradim svoje reprezentativno mjesto – veli Francuz.

No, neće Mexesu biti lako izboriti početni sastav u milanskom klubu pored imena kao što su Nesta, Yepes i Thiago Silva.

- Ja poštujem svakog igrača. Očito je da ima konkurencije, ali dat ću sve od sebe kako bi dao svoj doprinos momčadi. Čak i da se ne dogodi više nijedan transfer, Milan je i dalje prvi favorit za osvajanje "scudetta" - zaključio je Francuz.

No comments :