Stranice

Sunday 24 July 2011

Gattuso: 'Leonardo se prema meni odnosio, kao prema djetetu'

Nije tajna kako je odnos između Gattusa i Leonarda bio loš za vrijeme njegova mandata na poziciji trenera Milana, a situacija se pogoršala kada je Leonardo preuzeo ekipu Intera.

Gattuso je već kažnjen zbog pjevanja uvredljivih pjesama protiv Leonarda, kod kojeg je 'Rino' redovito utakmice pratio sa klupe za pričuve.

''Bilo bi bolje da mi je Leonardo izravno rekao kako na mene ne računa. Već se prema meni odnosio kao prema igraču iz mlađih kategorija.'' - rekao je Gattuso za il Corriere dello Sport.

'Rino' je razmišljao o odlasku iz Milana, na kraju mandata Leonarda, no tada novi trener Massimiliano Allegri razuvjerio ga je riječima: 'Ostani, ne budi glup!' i sada Gattuso bilježi svoju 13. sezonu u dresu 'Rossonera.'

''Milan mi je pružio puno toga, ali i ja sam mnogo dao za Milan. Zbog Milana sam odbio mnoge ponude, Milanello je moj dom. Nije sve u novcu.'' - zaključio je 33-godišnjak.


No comments :