Stranice

Sunday 12 June 2011

Yepes: 'Želim Ligu prvaka s Milanom!'

Kapetan kolumbijske reprezentacije dokazao se kao odlična akvizicija Thiagu Silvi i Allesandru Nesti, te očekujemo njegov ostanak s 'Rossonerima' iako su sada tu novopristigli Mexes, a moguće i Astori.


''Ponosan sam što sam dokazao Gallianiju kako je napravio pravu stvar što me doveo u Milan. Najsretniji trenutak ove sezone je bio moj debi protiv Palerma na San Siru. ''


'' Konkurencija u timu na mene djeluje kao poticaj. Sa još nekoliko kvalitetnih igrača u timu, možemo se natjecati za velike trofeje. Mislim da opet možemo osvojiti Serie A. Ove smo sezone favoriti.''


Milan nije prošao 1/8 finala Lige prvaka još od sezone 2006./07. kad su zadnji put i podigli 'kantu.' No, Yepes vjeruje da uz samo nekoliko prilagodbi, Milan može do 8. naslova Lige prvaka. 


''Moramo proći što dalje u Ligi prvaka. Još moramo raditi puno kako bi se približili Barceloni. Ovo neće biti moja zadnja sezona u Milanu! Mislim da mogu odigrati još 2 do 3 sezone, zato što želim osvojiti Ligu prvaka.'' - zaključio je Yepes. 


Yepes će biti kapetan reprezentacije Kolumbije na 43 izdanju Copa Americe, te govori kako je ovo njegova zadnja Copa America, no vjeruje u uspjeh svoje ekipe. '' Ovo je zadnje prvenstvo Južne Amerike za mene i želim igrati dobro. Jači smo nego prije, Falcao je u životnoj formi i može napraviti razliku.'' 

1 comment :

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.