Stranice

Tuesday 14 June 2011

Thiago Silva poručio Barceloni: 'Želim ostati u Milanu!'


Brazilski stoper Thiago Silva otkriva kako je odbio Barcelonu, te da ne namjerava napustiti Milan u kojem je izrastao u jednog od najboljih svjetskih obrambenih igrača.


Silva je imao sjajnu sezonu s Milanom. Rossoneri su osvojili Scudetto prvi put nakon 2004. godine, a Brazilac je postao jedan od najboljih stopera današnjice. Njegove odlične izvedbe nisu prošle nezapaženo. Zapazio ga je i europski prvak Barcelona.


"Bio sam u kontaktu s Barcelonom, ali rekao sam im da se osjećam jako povezan s Milanom i da ovdje želim ostati. Barcelona me stvarno željela, no sretan sam u Milanu", kazao je Silva koji se nakon neuspjeha u Europi 2006. godine vratio u brazilski Fluminense, ali je tri godine kasnije potpisao za Milan.


"Suviše je rano za priče o mom povratku u Brazil, jer sam jako blizu vrhuncu moje karijere. Nadam se da svoju karijeru mogu završiti u Fluminenseu. To je moj san i nadam se da će mi se ostvariti. Razgovarao sam sa Seedorfom i on želi igrati u Brazilu. Mislim da će na kraju sljedeće sezone otići tamo" zaključio je 26-godišnjak.

No comments :