Stranice

Wednesday 29 June 2011

Thiago Silva: 'Ovo je najbolji dio moje karijere!'

U dvije godine koje je proveo u Milanu, zahvaljujući trenerima Leonardu i Maxu Allegriju, te naravno Allesandru Nesti - Thiago Silva postao je jedan od najboljih, a po nekima i najbolji stoper na svijetu.


No, nije Thiagu u karijeri nije bilo lako. 2006. godine stigao je u Europu, no nije zadovoljio struku, te se vratio u Fluminense. 


''Ovo je najbolji dio moje karijere.'' - rekao je Thiago za brazilske medije.


''Kad sam igrao u Dynamo Moskvi, 6 sam mjeseci proveo u bolnici i mislio sam da više nikada neću zaigrati nogomet.'' 


''Danas se osjećam kao vrlo uspješan igrač, uvijek sam se želio dokazati u Europi. Također, vrlo sam sretan svojim igrama u nacionalnom dresu. '' - rekao je Thiago. 


Thiago Silva, Robinho i Alex Pato kao i mlade nade Brazila: Neymar i Ganso nastupat će za Brazil na Copa Americi, pod 'trenerskom palicom' Mana Menezesa. Imat ćete ih priliku pratiti od 3.srpnja kada igraju prvu utakmicu. 


Youtube po prvi put prenosi utakmice Copa Americe u cijelosti. 


-> http://www.youtube.com/copaamerica  ovo je kanal na kojem će biti sve utakmice Copa Americe, kao i isječci sa utakmica.

No comments :