Stranice

Thursday 9 June 2011

Seedorf: "Srce mi je reklo da ostanem u Milanu"


Vezni nogometaš Milana Clarence Seedorf kaže kako želi ponovno osvojiti Ligu prvaka i Scudetto sa Milanom, a na produženje ugovora sa Rossonerima odlučio se bez postavljanja bilo kakvih uvjeta.

Nizozemac je nedavno potpisao sa Milanom ugovor do kraja sljedeće sezone, u kojoj želi osvojiti još važnih trofeja, jer bi mu ona mogla biti i posljednja u crveno-crnom dresu.

"Nikada nisam postavljao nikakve uvjete. Nisam razgovarao o tome sa trenerom Allegriem, samo sam potpisao ugovor. Želio sam ostati. Ne vjerujem ni u kakve garancije. Nakon 900 odigranih utakmica, što bih to mogao tražiti od Allegrija? Moje srce mi je reklo da ostanem kako bih osvojio Scudetto i Ligu prvaka sa Milanom." rekao je Seedorf. 

No comments :