Stranice

Monday 27 June 2011

Pato: 'Želim postati Milanova legenda!'

Brazilski nogometni reprezentativac Alexandre Pato progovorio je u razgovoru za Don Balon o Milanu, svojim planovima za budućnost, kao i treneru Massimilianu Allegriju, te suigraču Zlatanu Ibrahimoviću...   - Dolazak u Milan bio je za mene ostvarenje snova. Ne bih zamijenio Milan s niti jednim drugim klubom i želim nositi dres "rossonera" čim je dulje moguće. Sve dok me se ne zasite želim ovdje igrati – rekao je 21-godišnji brazilski napadač "rossonera".   - Kada sam čuo za interes Milana nisam tu priliku želio nipošto propustiti. Po dolasku ovdje započeo sam trenirati uz svoje idole, igrače poput Ronalda i Maldinija. Nije mi se bio nikakav problem ukolpiti jer je tada u Milanu bilo čak sedam Brazilaca.   Prošle je sezone Pato u Milanovo osvajanje "scudetta" ugradio 14 golova, a ističe da je to tek početak trofejne žetve.   - Ne mogu reći da nisam posebno sretan zbog osvajanja prošlogodišnjeg naslova jer je to nešto što sam očekivao otkako sam po prvi put odjenuo dres "rossonera". Sada želimo osvojiti Talijanski superkup, kao i Seriju A i Ligu prvaka sljedeće sezone.   - Trener Allegri je čovjek koji je pokazao veliki karakter, on je rođeni pobjednik i pokazao je to to dolaskom u Milan i osvajanjem "scudetta" u prvoj sezoni na klupi. Zlatan? S njim nemam problema. Igramo zajedno, stvaramo prilike i zabijamo golove. Imamo isti cilj, a to je pobjeda momčadi. Trener odlučuje hoće li nas zajedno uvrstiti u napad i s Ibrahimovićem nemam nikakvih problema.

No comments :