Stranice

Wednesday 1 June 2011

Jankulovski odlazi nakon 5 godina: 'Igrati ovdje bio je san!'

Češki je reprezentativac stigao u Milan iz Udinesea, prije pet godina; 2006. Ugovor između Jankulovskog i Milana nedavno je isteknuo, a Jankulovski se vraća u svoj matični klub 'Banik Ostrava.'


''Kada sam prvi put obukao dres Milana, shvatio sam da igram za najbolji klub na svijetu. Za mene je igra u Milanu ostvarenje sna.'' - rekao je Jankulovski. 


''Dolazak u Italiju, iz Češke bio je velika stvar. U Italiji sam 'opsato' 11 godina, od kojih sam 6 proveo u Milanu i odigrao mnoštvo utakmica. Milan je moj drugi dom, no moja karijera se bliži karijeru. Na sreću, ostaju sjećanja na sve uspjehe koje sam ostvario s Milanom. ''


Ovo nije bila laka za 34-godišnjeg Jankulovskog, koji do veljače uopće nije igrao službene utakmice, a onda je protiv Palerma zadobio tešku ozljedu koljena koja ga je od terena udaljila na pola godine. 


''Još jednom bih zahvalio svima u klubu, koji su mi dopustili da završim proces oporavka od ozljede u Milanellu, iako mi je ugovor istekao. To je prikaz koliko je Milan velik klub.'' - zaključio je Jankulovski.

No comments :