Stranice

Tuesday 14 June 2011

Astori: 'Spreman sam za povratak!'

Nije tajna da je potpredsjednik Milana; Adriano Galliani spreman na vraćanje Davide Astorija u Milan, koji je trenutno u 50 / 50 % vlasništvu Milana i Cagliarija.


Iako predsjednik Cagliarija; Massimo Cellino tvrdi kako je Astori potvrdio da želi ostati, te da bi Cagliari otkupio njegov ugovor u potpunosti, Astori govori drukčije, te misli da je spreman za povratak u Milanello. 


''Sada se osjećam spremnim igrati za Milan. Nadam se da će se rješiti situacija oko mog ugovora.'' - rekao je za il Corriere dello Sport, mladi Astori. 
'' Za mene je važan znak što Milan ne želi produljiti suvlasništvo već da žele moj ugovor otkupiti u potpunosti. To pokazuje da računaju na mene. Nije važno dođem li u Milan sad ili za pet godina, moj san o igranju za Milan neće nestati! Ako me Milan želi poslati na posudbu, rado ću ostati još jednu sezonu u Cagliariju.'' - zaključio je Astori.

1 comment :

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.