Stranice

Tuesday 17 May 2011

Thiago Silva: 'Vidić je najbolji!'

Milan je osvojio Scudetto, a veliki doprinos dao je stoper Thiago Silva. Brazilski defanzivac bio je veoma skroman u razgovoru za Sky Sport Italia.
"Ne volim pričati o svojim zaslugama, već onih drugih. Scudetto smo osvojili zahvaljujući svima, posebno napadačima. ", rekao je Silva, dodavši:

"Zaista sam napredovao uz Alessandra Nestu ove sezone i želim igrati do 40. godine. Hvala svima koji kažu da sam najbolji. Ali za mene je Unitedov Nemanja Vidić najbolji".

Milan se već dugo vremena povezuje sa Gansom iz Santosa, a brazilski stoper se nada da će njegov sunarodnjak preseliti na San Siro.

"Razgovarao sam sa Ganosm prije dva dana. Želi igrati u Europi i nadam se da će ga Milan dovesti. Također se nadam da nitko neće otići, jer smo uigrana momčad. Čast mi je nositi ovaj dres. Sljedeće sezone cilj je Liga prvaka", kaže brazilski defanzivac.

No comments :