Stranice

Saturday 14 May 2011

Pirlo: Želim ostati u Milanu, s Juventusom nisam ništa dogovorio

Veznjak talijanske nogometne reprezentacije Andrea Pirlo odbacio je tvrdnju da je pristao karijeru nastaviti u redovima torinskog Juventusa. - U Milanu ću provesti i sljedećih deset godina - kaže... 

Ugovor Pirlu vrijedi samo do isteka aktualne sezone i mnogo se pisalo da je spreman promijeniti sredinu i to u korist Juventusa.

- U tome nema istine. Uostalom, bih li pregovarao s Milanom da sam već potpisao za Juve? U nadolazećim danima razgovarat ću s klupskim potpredsjednikom Adrianom Gallianijem i nakon toga ćemo donijeti odluku. Obje se strane moraju dogovoriti i biti zadovoljne time. Želi li Milan da ostanem, ostat ću sljedećih deset godina, no vrijeme je da se sazna kakva je klupska namjera - veli Pirlo koji će 19. ovog mjeseca napuniti 32 godine.

- Svi moraju imati pravo na svoju odluku, a ne bude li u momčadi mjesta za momka starog kao što sam ja, neće biti nikakvih problema. Nema smisla ostati pod svaku cijenu. Još se uvijek osjećam mlado i mislim da još tri ili četiri godine mogu igrati nogomet na najvišoj razini. Uvjeren sam u to što pričam i zato mi ponuda o produljenju za jednu sezonu nema nikakvog smisla - zaključio je. 

No comments :