Stranice

Friday 8 April 2011

van Bommel: ''U Milanu sam kao kod kuće, želim ostati!''

Igrač talijanskog Milana, Mark van Bommel, koji se nalazi na "privremenom" radu među rossonerima, ističe da želi ostati u Italiji gdje se već osjeća kao kod svoje kuće.
Mark van Bommel je sretan u Milanu gdje bi volio ostati i po završetku sadašnjeg ugovora koji ističe na kraju sezone.

"Milan je veliki klub i ponosan sam što sam dio ove ekipe. Još kao klinac sam pratio Bayern, Barcelonu i Milan i to što sam uspio da u svojoj karijeri budem dio tih klubova je ostvarenje sna za mene."
Volio bi ostati u Milanu.
''Iako to zavisi od kluba, ja bih zaista volio ostati u Milanu. Otkako sam došao u klub, svi su me odlično prihvatili i ovdje se osjećam kao kod kuće."

"Prvo da osvojimo scudetto, pa ćemo poslije pričati o mojoj budućnosti u klubu!" rekao je van Bommel.

Van Bommel je bio jedan od boljih pojedinaca u velikoj pobjedi od 3-0 nad gradskim rivalom Interom prošlog vikenda.

No comments :