Stranice

Thursday 7 April 2011

Cissokho: ''Ostajem u Lyonu!''

Aly Cissokho je prekinuo sve glasine o transferu u Milan, svojom izjavom kako želi ostati u Lyonu!
Igračev je agent u nekoliko proteklih tjedana, mnogo puta naglasio interes Milana, no Cissokho je večeras izrazio želju za ostankom u Lyonu. 


''Lijepo mi je u Lyonu. Ponos i čast mi je igrati u najboljoj momčadi(?) i zahvaljujem predsjedniku Jean-Michel Aulasu i Bernardu Lacombu što su imali povjerenja u mene i što su me doveli u klub.'' - rekao je Cissokho za službenu stranicu Lyona. 
''Došao sam tek prije godinu dana. Ali, lijepo mi je u gradu. Želim ostati u Lyonu!''


Aly Cissokho je bio na rubu potpisa sa Milanom, no nije prošao na liječničkom pregledu. Sada se Taye Taiwo čini kao najrealnija opcija za poziciju lijevog beka za Milan.

No comments :