Stranice

Thursday 31 March 2011

Milito spreman za Milan!

Na Leonardu je da me stavi od prve minute u utakmicu, ubaci tijekom igre ili ostavi na klupi. Napravit ću ono što bude tražio od mene za taj veliki derbi, rekao je Milito.
U subotu je na rasporedu veliki derbi talijanske Serije A. U 20.45 sati će na San Siro istrčati trenutačno dvije najbolje momčadi te lige, veliki gradski rivali Milan i Inter...
Trenutačno je Milan vodeća momčad, kao i tijekom velikog dijela sezone, no Inter nakon tih 90 minuta može zasjesti na tron i to u slučaju pobjede. Milanova prednost je prije utakmice dva boda (62-60).
Dobra je vijest za Inter što će na raspolaganju treneru Leonardu biti 31-godišnji Argentinac Diego Milito, koji se oporavio od ozljede tetive koljena. Milito nije za Inter nastupio od 6. veljače i 5-3 pobjede protiv Rome.
- Potpuno sam spreman. Radio sam normalno zadnjih dvadeset dana i na našem treneru Leonardu je da me stavi od prve minute u utakmicu, ubaci tijekom igre ili ostavi na klupi. Napravit ću ono što bude tražio od mene za taj veliki derbi - rekao je Milito.

No comments :