Stranice

Friday 13 August 2010

Ronaldinho: "Milan može do naslova, ali neće biti lako!



Mislim sam da možemo do naslova. Također, mislim i da u Ligi prvaka možemo daleko, no i ne zavaravam se time da će biti lako, smatra Brazilac.
Mnogo je prostora u medijima kroz ljetne mjeseca prijelaznoga roka potrošeno na Ronaldinha čije se ime jednog dana moglo pročitati u kontekstu transfera u jedan, a već drugoga u drugi klub ili ligu. Ipak, brazilski nogometaš ostao je u Milanu s kojim će i ove godine jurišati na naslov talijanskih prvaka. Uvjeren je Brazilac pritom da "rossoneri" imaju dovoljno kvalitete u svojim redovima i da ga se domognu.
- Mislim sam da možemo do naslova. Također, mislim i da u Ligi prvaka možemo daleko, no i ne zavaravam se time da će biti lako.
- Osobno se izvrsno osjećam. Spreman sam odraditi sve što će trener Massimiliano Allegri od mene tražiti. Obično sam u posljednje vrijeme igrao na lijevoj strani, no mogu i u sredinu ili gdje god mi trener kaže. Rekao mi je da od mene traži asistencije i drago mi je to jer to je ono što volim raditi - kazao je Ronaldinho.

No comments :