Stranice

Thursday 26 August 2010

brahimović:-"Sa Guardiolom sam razgovarao dva puta u 6 mjeseci!"


Sretan sam u Barci i želim ostati, ali kako čujem oni me žele prodati, rekao je Ibrahimović i požalio se na manjak komunikacije s Pepom Guardiolom...
Švedski nogometaš Barcelone Zlatan Ibrahimović komentirao je nakon revijalne utakmice u čast bivšeg Barceloninog predsjednika Joana Gampera mogućnost potencijalnog transfera u redove Milana.
- Upravi kluba rekao sam da ne želim da me prodaju, ali ne znam kako razmišlja trener jer nismo praktički razgovarali. Ne znam u čemu je problem, ali s trenerom Guardiolom sam u posljednjih šest mjeseci razgovarao dva puta - rekao je Ibrahimović nakon revijalne utakmice u kojoj je Barcelona dobila upravo Milan boljim izvođenjem penala 3-1.
- Sretan sam u Barceloni i želim ostati, ali kako čujem oni me žele prodati - dodao je švedski 28-godišnji napadač koji je u debitantskoj sezoni za Barçu po transferu iz Intera postigao 21 gol u svim natjecanjima. Za Ibrahimovićeve su usluge najviše zainteresirani iz Milana, čiji se dopredsjednik Adriano Galliani u srijedu sastao s Barceloninim predsjednikom Sandrom Rosellom i sportskim direktorom Andonijem Zubizarettom. Prema riječima Ibrahimovićeva agenta Mina Raiole u Barceloni su spremni prodati njegovog klijenta uz 50 milijuna eura odštete, što je brojka koju talijanska momčad nije spremna platiti.
- Dogovor između dviju strana još je vrlo daleko. Bit će to dugi pregovori, a Zlatan prati njihov tijek - komentirao je za talijansku radio-postaju Radio24 Raiola.

No comments :